Agile Me I Am Famous

David Guetta і не думав що його слоган буде таким популярним …. та це просто інтро … далі буде дійсно Аджайл 🙂

Все з чого починалось і чим закінчувалось 🙂
http://lviv.agilebasecamp.org/programm/

agilebasecamp (1)

Рейтинг доповідей Там же лінки на слайдшере …

Мої поганенькі фото з #agilebc
Навіть і не удмайте дивитись 🙂
Моя Пікаска 🙂

Відео Back-Ups of information: in progress

========================

TOP 3 my favourite PRESENTATIONS:

Про кіндергарден – Я БУВ ШОКОВАНИЙ… в дітей сет-давн мітінг Montessori method

Шкода на відео не все – а Доповідач таки гарно все розказувв.. і УРА !!!! на англійській !!!

Не знав цього:

 So  at first ? And  after ? 
 yes @  at first,  after can be one of the strategies (which i usually recommend myself) 

Дуже масивна презентація, інформативна, відучття – що я багато дійсно чого ще не знаю.
А це мені ой як подобаєтсья (маю на увазі бажання до знань)

Kanban Implementation. Real Example

View more presentations from Anthony Marchenko.

Ну тут все просто в нас на @softjourn так само майже, ми також стараємось максимально витянути з цієї методики, а також привнести з інших методик їхнє найкраще.
І про холодильник тема не нова 🙂

PS:

Leave a Reply

